niedziela, 17 marca 2013

Zaległe nominacje. The Versatile Blogger and Liebster Award


Bardzo dziękuję za nominacje jest mi Bardzo cieplutko dzięki wam. 
Przepraszam, że dopiero teraz T.T 

Oto nominacje z 2 blogów. W których pisze fakty. 
Alice                              oraz         Яeiko


Zasady:
-podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
-pokazać nagrodę "Versatile Blogger Award" u siebie na blogu,
-ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
-nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
-poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

No dobrze jeśli mi się uda. Oto 7 faktów o mnie.

  1. Jestem zagorzałą fanką Korei i całej Azji. Niestety nie zaliczam się do wariackich fanek, które tylko jarają się idolami. Mam do tego wielki sentyment. Irytują nie od czasu do czasu takie fanki. Ogólnie Azją interesuję się od dziecka, Koreą natomiast dobrych parę lat. Jestem wieloletnia VIP. To moja pierwsza grupa .. Poznałam ich chyba w 2008-7? Nie pamiętam, ale przyznam ten czas tak szybko miną, a grupa Big Bang zawsze ze mną jest. Nie cierpię ostatnio EXo, ale mogę podziękować tylko Polskiemu fandomowi. 
  2. Jestem bardzo wrażliwa, głupia, mało kumata, takie beztalencie. Jak widać mam do siebie niskie mniemanie i dobrze. 
  3. Jestem uzależniona od muzyki, komputera i telefonu. 
  4. We wrześniu kończę 18 lat, ale nie cieszę się z tego nic a nic. 
  5. Uważam że całe opowiadanie które pisze ''Świat w kolorach Bieli'' jest wielce zakłamane. Dlaczego? Ze względu, że sama nie wiem jak teraz na to odpowiedzieć.
  6. Jestem na diecie. Obiecuję wszystkim, że schudnę do wymarzonej wagi - 45-9 KG. 
  7. Za dużo mam wad że nie potrafię już nic normalnego napisać. 
a teraz:

 Liebster Award

Zasady tagu : 

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Zostałam nominowana przez: DiDi
Oto Jej Pytania:
1.Od jak dawna piszesz opowiadania?
Uuuu od chyba 1 klasy gimnazjum, a nie zaczęłam pisać od 6 klasy podstawówki. 

2.Czy wiążesz z Azją swoją przyszłość?
Jeśli będzie taka możliwość, to tak. Chcę tam studiować, szczerze chcę zwiedzić każdy Azjatycki zakątek. 

3.Co robisz najczęściej, gdy nudzi Ci się?
Wiele rzeczy, leżę, czytam, ogladam, piszę, słucham... czasem też płaczę po prostu. 

4.Pierwsza usłyszana kpopowa piosenka?
Boże.... przemilczę... ale to jedna z pioseneczek Big Bang :> 

5.Na kim się wzorujesz tworząc swoje postacie?
Na pewno jeśli jest to prawdziwa postać to na jej osobowości, jeśli jest to postać wymyślona prze ze mnie to różnie. 

6.Pisanie to dla Ciebie tylko hobby, czy planujesz pisać w przyszłości?
Na razie chyba jako hobby, ale miło by było napisać coś, co każdy mógłby przywłaszczyć dla siebie na półeczkę z książkami. 

7.Jaką gwiazdę chciałabyś spotkać?
Nie wiem, miło by było spotkać, ale nie marzę o tym. Wolałabym cała grupę Big Bang spotkać i podziękować. 

8.Gdybyś mogła porozmawiać ze swoim biasem tylko raz, co byś mu powiedziała?
Nie mogę na to odpowiedzieć. 

9.Najgłupsza rzecz jaką zrobiłaś?
Jest tyle że nie mogę zliczyć, bo każda jest tak głupia że śnie o tym nocami. 

10.Jakie były Twoje dziecięce marzenia?
Związane z muzyką. T.T, a teraz myślę, że gdybym nie zmieniła tego myślenia dalej bym do tego dążyła. 

11.Czy masz kogoś kto jest dla Ciebie najważniejszy?
Blisko siebie niestety nie mam. Ale osoby, które wspierają na każdym kroku uważam za najważniejsze. Dziękuje za to.  

Pytania od Яeiko:

1. K-pop czy j-rock, a może oba? 
Zdecydowanie K-music, nie K-Pop. Każdy rodzaj muzyki Koreańskiej jest niesamowity dla mnie. 

2. Ulubione zwierzę?
Pies i chomik.

3. Twoje największe marzenie?
Nie wiem czy już je mam. 

4. Ulubiony kolor?
Czarny, biały, czerwony, niebieski, grafitowy.

5. 10 ulubionych zespołów?
Wybacz nie wymienię bo dla mnie 10 to za mało. 

6. Yaoi, Yuri czy Hentai? 
Żaden. Mim, że jestem Bi nie jestem wstanie czytać takich rzeczy, może od czasu do czasu zerkam, ale nie jestem wstanie tego nałogowo czytać. Mnie wtedy to boli. Bo nie mogę wyobrazić sobie moich idoli.. w taki sposób. 
To trochę ciężkie do wytłumaczenia. 

7. Ulubiona piosenka?
Za dużo... Ale jedyna którą kocham najbardziej to Big Bang - Haru Haru. 

8. Spódnica, sukienka czy spodnie?
I to i to.

9. Twoje największe talenty?
Nie mam talentu. 

10. Ile czasu interesujesz się Japonią/Koreą Płd. ? (jeśli w ogóle się interesujesz)
Od małego. W sumie gdy byłam mała interesowałam się Japonią i chinami. Dopiero później nadeszła Korea. Dziękuję Jackie Chan!!! :3 

11. Najlepsza pora roku na depresje jesienną? (to pytanie podchwytliwe :3)
Dla mnie każda niestety pora jest dobra na depresję. 

Pytania od  Hikaru Neko:

1. Masz jakąś książkę, którą będziesz pamiętać do końca życia?
Jeszcze nie jestem tego pewna. 

2. Jaki jest Twój ulubiony gatunek filmowy?
W sumie lubię każdy, romans, komedie, horrory, dokumentalne i takie tam... byle by były ciekawe. Gatunek to już swoja drogą. 

3. Na czyj koncert chciałbyś/ chciałabyś iść?
Big Bang. 

4. Lubisz mangę/anime?
Już nie. Nie wiem dlaczego cieszy mnie ten fakt. 

5. Masz ulubiony zapach? Jeśli tak to jaki?
W sumie nie jestem pewna. 

6. Należysz do jakiejś subkultury?
Nie jestem tego pewna. 

7. Wolisz Visual kei czy Oshare Kei?
Żadne z tych. Nie lubię nic zwiazanego z Vizual kei itp. 

8. Film, który wywarł na Tobie ogromne wrażenie i nigdy go nie zapomnisz?
Za dużo. 

9. Masz piosenkę przy której płaczesz? Jeśli tak to jaką?
Big Bang - Haru Haru. 

10. Do jakiego kraju chciałbyś/ chciałabyś wyjechać?
Gdziekolwiek by jak najdalej od Polski. Za dużo przez ten kraj cierpię. 
Miło by było wybrać się do Chin, Tajwanu, Malezji, Korei Południowej, Japonii (już w mniejszym stopniu) 

11. Czy podobają Ci się Azjaci/ Azjatki?
I to i to ^^ Tak I Azjatki i Azjaci. Nic na to nie poradzę. T.T


Wybaczcie mi tylko odpowiedziałam niestety nie biorę w tym udziału. Chciałam mieć już to za sobą. Nie ma pytań. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz