poniedziałek, 6 maja 2013

Zmiana decyzji

Na jakiś czas przerywam pisanie. Czy teraz każdy jest zadowolony? 


i Anonimie wybacz że ciebie rozczarowałam. Litości nie potrzebuję. 
Tak, miała to być zakończona historia, i nie, nie mam zamiaru uśmiercać bohaterki. Po tym zdaniu zwyczajnie się wkurzyłam na ciebie. 
Jeśli nie umiesz przyjąć do wiadomości czyjejś decyzji, to powiem szczerze zachowujesz sie jak dziecko. Bądź trochę dorosła. To moja decyzja i mam na to prawo. Poinformowałam dlaczego i tyle. Twoje słowa bardziej udupiały człowieka a nie dawały kopa. Mnie udupiałaś, mimo, że ci sie wydaje co innego. 
Koniec tematu. 
Nagle gdy usuniętą notkę napisałam zjawiły sie osoby wszystko wiedzące. Fajnie. Ale osoby które są na prawdę czytelniczkami mojego bloga jakoś zrozumiały dlaczego, i nie zauważyłam takiej ''kurwicy'' jak u ciebie Anonimie. I wiesz, główne opowiadanie na początku tako sobie pisałam od nie chcenia. Do tej pory tak robię. Dla mnie jest od niechcenia. Zadowoleni jesteście?

Nie musicie już odwiedzać bloga, jeśli uraziło was wszystko to co napisałam. Wierze że ci prawdziwi jednak zostaną. To osoby które akceptują mnie taką jaką jestem. Ty anonimie (mogłabyś napisać nick było by łatwiej a nie ukrywasz sie) widocznie nie. 
Nie wiem na wet czemu ciągle ciebie przepraszam, nie bardzo powinnam. Ale jestem osobą która całe życie każdego przeprasza, że żyje więc, Niestety...~~

To wszystko. 
Na razie żegnam. 

3 komentarze:

  1. Ja i tak mam nadzieję że jeszcze dokończysz to opowiadanie bo jest ono moim ulubieńcem, ale chyba o tym już wiesz :) Nie przejmuj się tak wszystkim :) Weny jak zwykle we wszystkim co piszesz :)

    Bezimienna 18

    OdpowiedzUsuń
  2. Dołączam się do mojej przedmówczyni^.- Również mam nadzieję, że jednak dokończysz opowiadania i ff^^ Więc nie ma mowy o tym by nie odwiedzać tego bloga! Jest on moim ulubionym, więc jak bym mogła?
    Życzę spokoju, weny i uśmiechu!~ I żebyś jednak zmieniła swoje obecne zdanie i nastawienie^.-
    Hwaiting~

    OdpowiedzUsuń
  3. Yah, kochanie, nie przejmuj się takimi ludźmi~~ I mam nadzieję, że niedługo wrócisz, bo potrzebuję dalszej części DaeJae :D

    OdpowiedzUsuń